Загальноєвропейські
рекомендації з мовної освіти
Загальноєвропейські
Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання
(англ. Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment,
далі по тексту Рекомендації)
— керівний документ, що використовується для опису досягнень тих, хто вивчає
іноземні мови у Європі та, поступово, в інших країнах (Колумбія та Філіппіни). У листопаді 2011 року своєю
Резолюцією Рада Європейського союзу рекомендувала використання
Рекомендацій
для валідації рівнів знань іноземної мови.
Рівні
Усі, хто вивчає іноземну
мову, розподіляються на шість рівнів:
A Користувач-початківець
A1 Початківець
A2 Початкові знання
B
Незалежний користувач
B1 Середній рівень
B2 Вище середнього
C
Досвідчений користувач
C1 Просунутий
C2 Досвідчений
Передбачається, що учень здатен писати,
слухати, говорити та читати на кожному з рівнів.
Група рівнів
|
A
|
Назви груп рівнів
|
Користувач-початківець
|
Рівень
|
A1
|
A2
|
Назва рівня
|
Початківець
|
Початкові знання
|
Опис
|
- Розуміє та використовує знайомі щоденні вирази
та найбазовіші фрази, що спрямовані на задоволення конкретних потреб.
- Може представити себе та інших та може задавати
питання щодо особистих деталей та відповідати на них. Наприклад, про
місце проживання, знайомих та про речі, що він/вона має.
- Може взаємодіяти найпростішим способом, якщо
інша людина говорить повільно та чітко і готова допомогти.
|
- Розуміє речення та вирази, що часто
використовуються в областях безпосереднього стосунку (наприклад, основну
особисту та сімейну інформацію, покупки, місцева географія,
працевлаштування).
- Може спілкуватись у простих та рутинних
ситуаціях, що вимагають простого і прямого обміну інформацією на знайомі
чи побутові теми.
- Може описати у простих словах питання свого
походження, найближче середовище та пояснити безпосередні потреби.
|
B
|
Незалежний користувач
|
B1
|
B2
|
Середній рівень
|
Вище середнього
|
- Розуміє основні ідеї простих чітких даних зі
знайомих областей, що регулярно зустрічаються на роботі, в школі, на
відпочинку тощо.
- Може спілкуватись в більшості ситуацій, що
можуть виникнути під час подорожування в районі, де говорять на цій
мові.
- Може скласти зв'язне повідомлення на теми, які
знайомі чи які відносяться до особистих інтересів.
- Може описати враження, події, мрії, надії і
прагнення, викласти і обґрунтувати свою думку та плани.
|
- Розуміє основні ідеї складних текстів на
абстрактні і конкретні теми, в тому числі технічні теми, що стосуються
його/її спеціалізації.
- Може взаємодіяти з певною мірою побіжності та
безпосередньості, що робить регулярну взаємодію з носіями мови можливою
без напруги для кожної зі сторін.
- Вміє робити чіткі, детальні повідомлення по
широкому колу питань і може викласти свій погляд на основну проблему,
показати переваги та недоліки різних варіантів.
|
C
|
Досвідчений користувач
|
C1
|
C2
|
Просунутий
|
Досвідчений
|
- Розуміє широкий спектр складних і довгих
текстів, розпізнає приховане значення.
- Може висловлюватись вільно і безпосередньо, без
особливих труднощів з підбором слів і виразів
- Може використовувати мову гнучко та ефективно
для соціальної, наукової і професійної діяльності.
- Може створювати чіткий, добре структурований,
детальний текст на складні теми, демонструючи володіння організаційними
моделями, засобами зв'язку та об'єднанням елементів тексту.
|
- Розуміє практично все, що чув або читав.
- Може узагальнити інформацію з різних усних та
письмових джерел, поєднувати аргументи та думки у пов'язаний текст.
- Може висловлюватись безпосередньо, дуже вільно
і точно, відрізняючи тонкі відтінки значень навіть в найскладніших
ситуаціях.
|
|
|
|
|
Ці описи можна використовувати до будь-якої з
мов, що використовується у Європі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий