понедельник, 9 ноября 2015 г.

Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти









Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти
Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання
 (англ. Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment,
 далі по тексту Рекомендації) — керівний документ, що використовується для опису досягнень тих, хто вивчає іноземні мови у Європі та, поступово, в інших країнах (Колумбія та Філіппіни). У листопаді 2011 року своєю Резолюцією Рада Європейського союзу рекомендувала використання Рекомендацій для валідації рівнів знань іноземної мови.

Рівні

Усі, хто вивчає іноземну мову, розподіляються на шість рівнів:
A Користувач-початківець
A1 Початківець
A2 Початкові знання
B Незалежний користувач
B1 Середній рівень
B2 Вище середнього
C Досвідчений користувач
C1 Просунутий
C2 Досвідчений
Передбачається, що учень здатен писати, слухати, говорити та читати на кожному з рівнів.
Група рівнів
A
Назви груп рівнів
Користувач-початківець
Рівень
A1
A2
Назва рівня
Початківець
Початкові знання
Опис
  • Розуміє та використовує знайомі щоденні вирази та найбазовіші фрази, що спрямовані на задоволення конкретних потреб.
  • Може представити себе та інших та може задавати питання щодо особистих деталей та відповідати на них. Наприклад, про місце проживання, знайомих та про речі, що він/вона має.
  • Може взаємодіяти найпростішим способом, якщо інша людина говорить повільно та чітко і готова допомогти.
  • Розуміє речення та вирази, що часто використовуються в областях безпосереднього стосунку (наприклад, основну особисту та сімейну інформацію, покупки, місцева географія, працевлаштування).
  • Може спілкуватись у простих та рутинних ситуаціях, що вимагають простого і прямого обміну інформацією на знайомі чи побутові теми.
  • Може описати у простих словах питання свого походження, найближче середовище та пояснити безпосередні потреби.
B
Незалежний користувач
B1
B2
Середній рівень
Вище середнього
  • Розуміє основні ідеї простих чітких даних зі знайомих областей, що регулярно зустрічаються на роботі, в школі, на відпочинку тощо.
  • Може спілкуватись в більшості ситуацій, що можуть виникнути під час подорожування в районі, де говорять на цій мові.
  • Може скласти зв'язне повідомлення на теми, які знайомі чи які відносяться до особистих інтересів.
  • Може описати враження, події, мрії, надії і прагнення, викласти і обґрунтувати свою думку та плани.
  • Розуміє основні ідеї складних текстів на абстрактні і конкретні теми, в тому числі технічні теми, що стосуються його/її спеціалізації.
  • Може взаємодіяти з певною мірою побіжності та безпосередньості, що робить регулярну взаємодію з носіями мови можливою без напруги для кожної зі сторін.
  • Вміє робити чіткі, детальні повідомлення по широкому колу питань і може викласти свій погляд на основну проблему, показати переваги та недоліки різних варіантів.
C
Досвідчений користувач
C1
C2
Просунутий
Досвідчений
  • Розуміє широкий спектр складних і довгих текстів, розпізнає приховане значення.
  • Може висловлюватись вільно і безпосередньо, без особливих труднощів з підбором слів і виразів
  • Може використовувати мову гнучко та ефективно для соціальної, наукової і професійної діяльності.
  • Може створювати чіткий, добре структурований, детальний текст на складні теми, демонструючи володіння організаційними моделями, засобами зв'язку та об'єднанням елементів тексту.
  • Розуміє практично все, що чув або читав.
  • Може узагальнити інформацію з різних усних та письмових джерел, поєднувати аргументи та думки у пов'язаний текст.
  • Може висловлюватись безпосередньо, дуже вільно і точно, відрізняючи тонкі відтінки значень навіть в найскладніших ситуаціях.
Ці описи можна використовувати до будь-якої з мов, що використовується у Європі.


Комментариев нет:

Отправить комментарий